Archiwum bloga

24 lip 2016

Witajcie!

Założyłam tego bloga, ponieważ chciałabym się z kimś podzielić moimi opiniami o przeczytanych książkach. Mój ulubiony gatunek to fantasy. Oczywiście zaczytuje się tez w innych i staram się być na czasie z nowościami..Mam teraz dużo wolnego czasu - w końcu są wakacje, dlatego będę tutaj aktywna. Jeśli macie jakieś pytania to śmiało!
 
Na moim blogu znajdziecie:
  • recenzje książek
  • listy książek (np. zakazanych, dla dorosłych itd.)
  • ciekawostki o książkach
  • ciekawostki o autorach
  • filmy na podstawie książek
 Gdyby ktoś chciał się dowiedzieć o mnie czegoś więcej lub porozmawiać na konkretny temat zostawiam e-maila : jamaica44@onet.pl 

Mam nadzieje ze wam się spodoba. Do zobaczenia książkoholicy!





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE