Archiwum bloga

16 sie 2016

Liebster Blog Award 2

Zostałam nominowana już trzy razy do LBA, ale biorę udział drugi raz. Za nominacje, chce podziękować Łowczyni książek! :)
Cała akcja ma na celu promowanie i rozpowszechnianie blogów. Osoby nominowane odpowiadają na 11 pytań, od tego kto je nominuje. Następnie same zadają 11 pytań i nominują 11 blogów do tej nagrody oraz informują je o tym.

Moje odpowiedzi: 

1.  Po jakiego rodzaju książki sięgasz najczęściej, a jakiego najrzadziej? 
Najczęściej zaczytuje się w powieściach fantasy, uwielbiam magie, czarodziejskie istoty i przedziwne światy. A najrzadziej wybieram science fiction, chociaż te dwa gatunki bardzo często się ze sobą łączą.   

2. Z jakim bohaterem książkowym najchętniej byś się zaprzyjaźnił? Dlaczego akurat z tą postacią?
Najbardziej chciałabym zaprzyjaźnić się z Harrym Potterem. Dlaczego? Jest lojalny, ma dobre serce i mogłabym na niego liczyć. No i jest czarodziejem :) 

3. Para, którą shipujesz ponad życie?
Nie mam takiej pary.

4. Jaki tytuł nosiła pierwsza czytana przez Ciebie książka?
Zaczęłam czytać jak tylko się tego nauczyłam, wiec nie pamiętam mojej pierwszej książki, ale na pewno była to jakaś bajka. Przypuszczam, że "101 dalmatyńczyków", ponieważ mam do niej ogromny sentyment i uwielbiałam ją w dzieciństwie. 

5. Co zachęciło Cie do pisania na blogu?
To była bardzo spontaniczna decyzja. W jednej chwili pomyślałam, że fajnie byłoby mieć bloga, a w drugiej już go miałam. Od początku wiedziałam jaka będzie tematyka, chciałam się z kimś podzielić przeczytanymi przeze mnie książkami. 

6. Jaki jest twój ulubiony autor?
Właściwie to nie mam ulubionego. Szanuje panią Rowling za serie o Harrym Potterze, uwielbiam pana Kinga za wszystkie chwile grozy, które przeżyłam czytając jego książki i kocham pana Sparksa za wszystkie powieści o miłości, kiedy podczas czytania nie obyło się bez chusteczek. 

7. Czy podjadasz podczas czytania?
Tak, lubię mieć jakąś przekąskę do czytania, ale nie zdarzyło mi się jeszcze pobrudzić książki.

8. Ile książek przeczytałaś już w tym roku?
Nie wiem, nie mam w zwyczaju liczenia książek, ale naprawdę sporo tego było. 

9. Czy jest książka, na której płakałaś?
Tak, jest wiele takich książek. Przede wszystkim większość powieści pana Nicholasa Sparksa, "Gwiazd naszych wina" Johna Greena i wiele, wiele innych. 

10. Gdybyś miała napisać książkę, jaki byłby to gatunek? 
Mam w planach napisać książkę, gdzieś w dalekiej przyszłości i na tę chwilę byłoby to fantasy, no ale wszystko może się zmienić :)

11. W wyborze swoich lektur kierujesz się okładkami? 
Tak, bardzo często. I zazwyczaj jest tak, że jak okładka dobra to książka też :) Oczywiście są wyjątki.

11 pytań do nominowanych:
  1. Co najbardziej lubisz w książkach?
  2. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
  3. Czy lubisz polskich autorów?
  4. Czy zgubiłaś lub znalazłaś kiedyś książkę?
  5. Chciałabyś wydać kiedyś książkę?
  6. Udało Ci się spotkać kiedyś z jakimś autorem?
  7. Jakie blogi recenzenckie polecasz?
  8. Czy w Twojej rodzinie dużo osób czyta książki?
  9. Jak często kupujesz książki?
  10. Jaka jest Twoja ulubiona książka z gatunku fantasy lub horror?
  11. Bierzesz udział w konkursach na blogach?
 Nominowani:














18 komentarzy :

  1. Ciekawe odpowiedzi! :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj cały czas trafiam na posty tego typu :) Masz bardzo ciekawe odpowiedzi i pytania!
    Zapraszam na konkurs z 3 nagrodami:
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio często na nie wpadam :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Nie, żaden problem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czytać posty z LBA, dzięi temu mogę lepiej poznać właściciela danego bloga, a w tym konkretnym przypadku Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post i ciekawe odpowiedzi ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w planach dotyczących książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Harrym bym się zaprzyjaźniła, żeby mieć takie przygody :D
    Też czytałam "101 Dalmatyńczyków" i to nawet w takiej granatowej oprawie i później zgubiłam kartki :D
    A jak byłam starsza to grałam w grę o nich :D
    Również napisałabym książkę fantasty, można poszaleć :D

    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    I przy okazji zapraszam na wydarzenie konkursowe
    https://www.facebook.com/events/1046947058721737/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W fantasy właśnie najwięcej możliwości :D
      Pozdrawiam również! :)

      Usuń
  8. Hej :) Bardzo fajne odpowiedzi. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę i czas zapraszamy na: https://ourbooksourlive.blogspot.com/2016/08/2-i-3-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiamy Hayles i Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jeśli znajdę chwile czasu wezmę udział :)

      Usuń
  9. Haha, ja również chętnie zaprzyjaźniłabym się z Harrym. Na pewno byłoby ciekawie. :) "Gwiazd naszych wina" to naprawdę rozrywająca serce książka, ale bardzo wzruszyła mnie książka "Promyczek". Też patrzę na okładki, kiedy wybieram książkę (tak, jestem wzrokowcem) Ale zazwyczaj jednak kieruję się recenzjami i opiniami znajomych. :)

    Pozdrawiam serdecznie z:
    www.bookprisoner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do "Promyczka" to nie mogę się przekonać... Wydaje mi się, że będzie dla mnie zbyt ckliwy.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE