Archiwum bloga

7 sie 2016

Liebster Blog Award

To moja pierwsza nominacja i bardzo dziękuję za nią Bookline. Dopiero zaczynam z blogowaniem dlatego jestem bardzo szczęśliwa, że mogę wziąć w nim udział :)
Jest to nominacja , którą otrzymuje się od innego bloggera. Cała akcja ma na celu promowanie i rozpowszechnianie blogów. Osoby nominowane odpowiadają na 11 pytań, od tego kto je nominuje. Następnie same zadają 11 pytań i nominują 11 blogów do tej nagrody oraz informują je o tym.

Moje odpowiedzi:

          1. Pierwsza miłość - autor, tytuł lub imię bohatera, którego pokochałaś jako pierwszego.                    Moją pierwszą miłością był zdecydowanie Harry Potter. Kojarzy mi się z dzieciństwem i                             ciągle do niego wracam. Ta książka się nie nudzi :)

         2. Czy oglądasz seriale i filmy na podstawie książek? Jakie są twoje ulubione i czy                                   przeczytałeś/aś książki?
             Seriali raczej nie, ale filmy tak i to dość często. Zawsze przed obejrzeniem filmu czytam                najpierw książkę, a mój ulubiony to "Igrzyska śmierci". 

         3. Jaką ekranizację uważasz za lepszą od książki i dlaczego?
               Taka ekranizacja to "Forrest Gump". Czytając książkę momentami się nudziłam, ale jakoś                         dotrwałam do końca. Za to film był ciekawy od początku do końca, klasyk :)

         4. Po jaki gatunek/ po książkę jakiego autora nigdy więcej nie sięgniesz i dlaczego?
             Na pewno nie sięgnę po samo, czyste science fiction. Nienawidzę czytać o kosmosie,                             robotach itp. Jeśli chodzi o autora to raczej nie mam żadnego znienawidzonego. 

         5. Czy oglądasz polskiego booktuba? Jeżeli tak, kto jest twoim ulubionym booktuberem?
                Nie miałam jeszcze okazji obejrzeć. 

        6. Czy jest książka do której stale powracasz? Jeżeli tak, to jaka to?
               Tak jak pisałam wyżej - Harry Potter. Nie mam w zwyczaju wracać do książek dlatego jest
            jedyna. 

         7. Jaka książka wszędzie chwalona nie trafiła w twój czytelniczy gust i nie podzielasz                            opinii o niej?
             Zdecydowanie była to książka S. Kinga - Carrie. Słyszałam o niej same dobre rzeczy, ale po                     przeczytaniu byłam zawiedziona. Chociaż bardzo lubię powieści pana Stephena to ta nie                         przypadła mi do gustu. 

         8. Mając możliwość zamieszkania w jednej z książek, jaką byś wybrała?
                No i znowu - Harry Potter. Hogwart to cudowne miejsce, tak samo jak cały świat                                  czarodziejów. Oprócz niego chciałabym zamieszkać jeszcze w "Grze o tron". Może bym
             przeżyła :)

         9. Wolisz kupować książki czy wypożyczać od znajomych/ z biblioteki?
                Wole kupować i mieć je na własność kiedy tylko zechce. Poza tym poszerzam moją                                biblioteczkę :)

         10. Z jaką książkową postacią poszedłbyś/łabyś na randkę?
               Poszłabym na randkę z Drogo (Gra o tron), Edwardem Cullenem (Zmierzch) - nie                                 śmiejcie się, Edward ma coś w sobie! Oprócz bycia wampirem :) i z Tamlinem (Dwór                               cierni i róż). 

         11. Aktor/aktorka w ekranizacji (filmie/serialu), który kompletnie Cię rozczarował?
               Aktorka Emilia Clarke w filmie "Zanim się pojawiłeś". Nie pasowała mi do tej roli :/


11 pytań do nominowanych:
  1. Do jakiej książki masz szczególny sentyment?
  2. Kim jest twój ulubiony bohater i o co byś go zapytała?
  3. Masz zamiar kiedyś napisać książkę?
  4. Na co zwracasz uwagę wybierając książkę?
  5. Jakiego gatunku szukasz najczęściej?
  6. W jakim miejscu najlepiej Ci się czyta?
  7. Czy żałujesz czasu poświęconego na jakąś książkę? Jeśli tak to na jaką?
  8. Ile książek czytasz w ciągu miesiąca?
  9. Jak wyglądałby świat bez książek?
  10. Jakie 3 książki chciałabyś dostać za darmo?
  11. Jakiej książki nie polecasz i dlaczego?

Nominowani: 

6 komentarzy :

  1. Ja booktuberów również zbytnio nie znam. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie mam w zwyczaju wracać do przeczytanych już książek, ale myślę, że przed premierą trzeciego tomu wrócę do pierwszej i drugiej części "Archiwum burzowego światła" Sandersona, bo kocham te książki!
    "Zanim się pojawiłeś" jeszcze nie oglądałam, ale po Emilii Clarke nie spodziewam się zbyt wiele i też za bardzo nie widzę jej w tej roli.
    Drogo z "Gry o tron" ❤
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowałaś mnie tym "Archiwum burzowego światła" ;>
      Ja Emilie Clarke uwielbiam w "Grze o tron" :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. A ja bym poszła na randkę z Jonem, chociaż Drogo też jest fajny :D
    Bardzo fajne odpowiedzi, nie wiem, czy widziałaś ale u mnie na blogu jest właśnie recenzja "Gry o tron" :)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jon jest fajny, ale Drogo <3
      Widziałam, świetna recenzja! :)

      Usuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE