Archiwum bloga

14 wrz 2016

Liebster Blog Award 3

Czwarta nominacja i dziękuję za nią Our books. Our love :)
Cała akcja ma na celu promowanie i rozpowszechnianie blogów. Osoby nominowane odpowiadają na 11 pytań, od tego kto je nominuje. Następnie same zadają 11 pytań i nominują 11 blogów do tej nagrody oraz informują ją o tym.

Zanim przejdę do odpowiedzi mam dla was parę wiadomości. Na początku chciałabym przeprosić za długą nieobecność, która była spowodowana kłopotami z laptopem. Kolejną sprawą jest zmiana wyglądu bloga, chciałabym żebyście mi powiedzieli czy jest dla was przejrzysty, ewentualnie co byście zmienili żeby go jeszcze polepszyć? No i w końcu - nastał wrzesień. Niestety z powodu rozpoczęcia szkoły nie będę dodawała postów tak często jak kiedyś, ale postaram się żeby chociaż raz w tygodniu coś opublikować. Jeśli macie do mnie jakieś pytania to zostawcie je w komentarzach :)

Moje odpowiedzi:

1. Co zainspirowało Ciebie do pisania bloga?
Już kiedyś odpowiadałam na to pytanie, wiec jeszcze raz: To była bardzo spontaniczna decyzja. W jednej chwili pomyślałam, że fajnie byłoby mieć bloga, a w drugiej już go miałam. Od początku wiedziałam jaka będzie tematyka, chciałam się z kimś podzielić przeczytanymi przeze mnie książkami. 

2. Jaka książka Twoim zdaniem powinna mieć kontynuację?
Chyba nie ma takiej książki, zazwyczaj jest tak, że tylko pierwsza część książki jest wciągająca i ciekawa, a kolejne to tylko dopełnienie. Szczególnie jeśli kontynuacja jest wydawana tylko po to, żeby autor mógł zarobić :/

3. Jakiej książki nie podobała Ci się kontynuacja?
Nie podobała mi się kontynuacja "Aftera". Tak jak 2 pierwsze części były bardzo dobre, tak te ostatnie już mniej, myślę, że można było to skrócić.

4. Najgorsza książka, którą do tej pory przeczytałaś/eś?
Jedną z gorszych była na pewno "Carrie" Stephena Kinga, którą recenzowałam tutaj: Carrie. 

5. Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania?
Zdecydowanie moje łóżko. Ewentualnie w ciepłe dni lubię wyjść przed dom razem z książką i kawą. Nigdzie indziej raczej nie zdarza mi się czytać, chyba, że to ciche i spokojne miejsce. Na pewno nie zabrałabym książki do szkoły.

6. Jaka książka powinna mieć swoją ekranizację?
Seria "After" i mam nadzieje, że będzie :)

7. Jaka jest Twoja ulubiona książkowa para?
Daenerys Targaryen i Khal Drogo z "Gry o tron" <3 I jeszcze John i Savannah z "I wciąż ją kocham".

8. Jaka była książkowa para, która Ci się nie spodobała?
Na tę chwile nie pamiętam takiej pary. 

9. Jaka jest najgorsza ekranizacją, którą do tej pory oglądnęłaś/eś?
Może nie najgorsza, ale nie podobała mi się ekranizacja, a szczególnie główna bohaterka filmu "Zanim się pojawiłeś".

10. Jacy są Twoi trzej ulubieni autorzy książek?
J.K Rowling za wspaniałego Harrego Pottera <3 George Martin za cudowną Gre o tron <3 I Stephen King za wszystkie chwile grozy :)

11. Jakie, według Ciebie, trzy książki są warte polecenia?
Harry Potter - będę go polecała aż do śmierci. Oprócz niego wszystkie książki Nicholasa Sparksa.

11 pytań do nominowanych:

  1. Ważniejsze są książki czy internet? Dlaczego? 
  2. Poznałaś jakiegoś autora książki?
  3. Co denerwuje Cie w książkach? 
  4. Gdybyś napisała książkę pokazałabyś ją światu czy zachowała dla siebie?
  5. Myślisz, że istnieje inny świat od naszego, np. czarodziejski tak jak w wielu książkach? 
  6. Często kupujesz książki? 
  7. Czy jest coś co książka musi mieć, żebyś ja przeczytała?
  8. Preferujesz twarde czy miękkie okładki?
  9. Chciałabyś zostać krytykiem literackim?
  10. Wolałabyś przenieść się do wybranego świata z jakiejś książki czy żyć w normalnym świecie?
  11. Wolałabyś być znana z tego, że napisałaś bardzo głupią książkę, czy napisać dobrą książkę, ale żeby nikt o Tobie nie słyszał?
Nominowani: 


4 komentarze :

  1. Również uwielbiam czytać w łóżku, ale ja natomiast zabieram książkę ze sobą niemal wszędzie ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, ja muszę mieć wygodnie i cicho :D

      Usuń
  2. Ja jeszcze Carrie nie czytałam, ale film (ta starsza wersja) strasznie mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji obejrzeć i jakoś mnie nie ciągnie :/

      Usuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE